Info / Foreningens historie

Foreningens historie

Grundejerforeningen Bakkegården består af Gråmejsevej og Sortmejsevej i alt 85 hustande. Området er beliggende i Viborg's sydvestlige bydel. I en radius af 1 km findes indkøbsmuligheder, skole, børnehaver og mulighed for sportsaktiviteter - for yderligere information se under nærområdet.

Ultimo 2013 har vi fået en ny legeplads, hvor der er mulighed for at boltre sig på gynger, vippe og "klatretårn" til rutschebanen. I tilknytning til legepladsen findes der en hockey- og en petangbane samt et "læhus", hvor den medbragte mad kan spises:-) Der findes også en grill, som er til fri afbenyttelse.

Der er også taget hensyn til de mindre børn, da der er et hjørne på legepladsen med sand og nogle sandkasseting.

Meget tæt på Grundejerforeningen findes der dejlige grønne områder.

Tilbageblik - tidligere beboer (fraflyttet 01.07.2014) på Gråmejsevej skriver .... Hvis du vil læse Bent Jensen's beretning klik >>